Сервіс



 
1
Загальна інформація.
На всі товари, придбані у нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів", який набрав чинності 13 січня 2006 року.
Часто виникають питання, проблеми і порядок їх вирішення здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
Характеристики, заявлені в описі можуть відрізнятися від заявлених на сайті, точну інформацію можна дізнатися на сайті виробника або у Вашого менеджера.
Магазин приносить свої вибачення, якщо: комплект поставки, габарити, опис, технічні характеристики, зовнішній вигляд, країна виробництва, колір товару не відповідають опису. Виробник може змінювати параметри без попереднього повідомлення, тому на момент придбання конкретного товару вони можуть відрізнятися від зазначених ним раніше. Просимо Вас вимагати у продавця або кур`єра перевірки у Вашій присутності характеристик, комплектації, документації, розрахункових документів і правильності заповнення гарантійного талона, а так само наявність та працездатність функцій, що Вас цікавлять, так і товару в цілому, до його оплати.
Вся продукція, пропонована нашим Інтернет - магазином, має гарантію від виробника і підлягає обслуговування в сервісних центрах. Оскільки обслуговування комп`ютерних комплектуючих проводиться через уповноважених дистриб`юторів/дилерів, гарантійне обслуговування такого товару, придбаного в нашому магазині здійснюється через наш відділ сервісу згідно з виданими гарантійними талонами та/або товарним чеком.
Закон дуже чітко регламентує всі аспекти обміну та повернення товару в магазин. Наш Інтернет-магазин здійснює обмін і повернення грошей за куплені товари в суворій відповідності з Законом. Сподіваємося, наведена в цьому розділі інформація виявиться корисною при купівлі товарів.
Товариство захисту прав споживачів: Київ, ул. Сагайдачного, 29а, тел. 417-23-09, 463-79-73.
2
Повернення (обмін) якісного товару.
Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути замінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо дотримані наступні умови:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів потрапляння рідини в виріб або на упаковку, документацію.
- програмне забезпечення не піддавалося змінам (крім випадків звернення до авторизовані СЦ, в такому випадку повинна бути відповідна довідка про виконану роботу).
- збережений товарний вигляд - тобто залишилися всі ярлики, етикетки та інші приналежності товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.
- присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю) збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Список авторизованих СЦ доступний за адресою https://deshevshe.ua/service/.
Якщо ці умови дотримані, для здійснення повернення слід привезти товар в магазин за місцем купівлі і звернутися в сервісний відділ. Для прискорення процесу прийому товару рекомендується роздрукувати та заповнити заяву на повернення товару або відповідну on-line  форму на сайті наступній сторінці.
ПАМ`ЯТКА ПОКУПЦЕВІ:
Стаття 9, Закону України «Про захист прав споживачів», що регулює право покупця на повернення якісного товару:
Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару у продажу. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
3
Проведення діагностики, ремонту і заміни не придатого для ремонту товару по гарантії.
Порядок дій покупця при виявленні дефекту:
- надати товар в офіційний сервісний центр відповідного виробника (список сервісних центрів можна подивитися тут: Авторизовані сервісні центри ;
- сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару і видасть відповідний висновок, можливі 3 варіанти висновку:
1. Про те, що товар має механічні пошкодження або виявлені порушення умов експлуатації - у такому разі товар не підлягає обміну або поверненню.
2. Про те, що товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту - в такому разі сервісний центр приймає товар як гарантійний.
3. Про те, що товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту. У цьому разі покупець надає товар разом з висновком сервісного центру та іншими документами у магазин і магазин або замінює товар на інший, такий же, або повертає покупцеві гроші.
Якщо проблема виникла з комплектуючими, носіями інформації та іншими виробами, придбаними в нашому магазині, на які поширюється гарантія, але в вашому місті чи в Україні немає авторизованого СЦ, то виріб необхідно принести в сервісний відділ магазину на діагностику і можливість проведення ремонту. Для цього необхідно заповнити заяву на ремонт, або спеціальну відповідну on-line форму, і разом з виробом направити в магазин.
Вироби приймаються в ремонт із супровідною документацією Виробника (інструкція та гарантійний талон Виробника).
Вимоги до товару, що приймається до гарантійний ремонт:
- відсутність корпусних ушкоджень (тріщин, вм'ятин).
- чистота (особливо стосується техніки для кухні, эпиляторів, бритв тощо).
Сервісним відділом ДЕШЕВШЕ товар приймається для проведення діагностики в авторизованому сервісному центрі і визначення причин виникнення несправності. При виявленні заводського дефекту буде проведений гарантійний ремонт у встановлені законом терміни.
У разі затримки поставки запасних частин ремонт може бути здійснено в строк, що перевищує чотирнадцять днів, але не більше тридцяти днів.
За результатами діагностики виріб може бути знято з гарантійного обслуговування, якщо виявлені спроби неавторизованого ремонту або порушення користувачем правил експлуатації виробу (описано в інструкції з експлуатації, а також в гарантійному талоні Виробника)
ПАМ`ЯТКА ПОКУПЦЕВІ:
Стаття 8, Закону України «Про захист прав споживачів» регулює права споживача у разі придбання товару неналежної якості:
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного сроку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у сроки, що встановлені законодавством і на підставі обов`язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Істотний недолік- недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
4
Звернутися в сервісний відділ "Дешевше".
Наші філії:
В Києві - вулиця Кулібіна 11а, в будні з 10-00 до 18-00, телефон 063-597-95-94
У Львові - вул. Антоновича, 90 в будні з 10-00 до 17-00, телефон  063-597-95-94
У разі якщо товар купувався в місті, де немає нашого представництва, виріб необхідно запакувати для безпечного транспортування і вислати на відправника тією службою, якій отримували посилку (см. п.5).
Для оперативного розгляду звернення рекомендуємо вказати в повідомленні: № замовлення або № товарного чека, дату придбання товару, докладний опис причин звернення або несправності. В іншому випадку, спілкування буде безпредметним і крім негативних емоцій нічого не принесе. При зверненні по телефону просимо поставитися з розумінням, що в разі прийому товару від відвідувача на ремонт або повернення, сервіс менеджер не має можливості відповідати по телефону, внаслідок чого лінія може бути зайнята або трубка не буде підніматися. Тому переконливо просимо для зв`язку користуватися формою звернення on-line або електронною поштою.
 
 
5
Правила зворотного відправлення кур`єрською службою Нова Пошта:
Товар відправляється тільки після узгодження з сервісним відділом магазину.
Дані одержувача: І-Маркетинг, тел.  063-597-95-94; м. Київ
склад №1, вул. Пироговський шлях (Червонопрапорна), 135
 
УВАГА!
= вид доставки "Склад-Склад"
= не оформляйте доставку як "післяплата". В такому випадку, посилка не буде забрана.
= сума страховки товару, повинна відповідати вартості, зазначеної в товарному чеку.
= разом з товаром необхідно відправити по можливості копію товарного чека, гарантійний талон виробника, який йде в комплекті з товаром, а також обов'язково вказати причину відправки.
 
Після відправки товару, на номер телефону 063-597-95-94 необхідно відправити СМС-повідомлення з № декларації.
Наши партнёры:
Logo krok ttc
Увійти
Згорнути панель